NBA: Miamský denník omylom rozbehol oslavnú kampaň

14.06.2011 Celý región

Fotografia reklamy v novinách Miami Herald, v ktorej oslavujú fiktívne víťazstvo domáceho basketbalového tímu.Foto: SITA/AP
MIAMI 14. júna (WEBNOVINY) - Triumf basketbalistov Dallasu vo finále play-off NBA neodradil vydavateľov denníka Miami Herald od zverejnenia inzercie amerického obchodného reťazca s gratuláciou zdolanému tímu Heat k majstrovskému titulu.

Periodikum rozbehlo reklamnú kampaň spoločnosti Macy´s s ústredným sloganom "Blahoželania Miami!" a na svojich stránkach zároveň propagovalo víťazný tovar ako šiltovku s nápisom "Heat, majstri NBA 2011" a tiež štyri rôzne tričká s textami "Zdvihnite pod strechu ďalší majstrovský transparent" alebo "Šampióni!". Reklama sa niesla v duchu hesla "Oslávte majstrovský titul v NBA pre rok 2011 s oficiálnym tovarom od Adidasu".

Denník svoju chybu napravil v internetovom vydaní. "Reklama Macy´s spojená s tímom Miami Heat bola 13. júna publikovaná omylom v niektorých vydaniach Miami Herald. Chybu ľutujeme a ospravedlňujeme sa za spôsobené problémy," znel pardon.

Miami síce vo finálovej sérii viedli 2:1, ale odvtedy prehrali tri zápasy v rade, nedeľňajší na domácej palubovke 95:105 a z premiérového titulu v histórii klubu sa tešili Mavericks.Foto: SITA/AP
 

Vyberte región

mark